Oštećenje robe u transportu
Prilikom preuzimanja pošiljke od kurirske službe, dužni ste da paket pregledate i da utvrdite da li ima nekih vidljivih spoljnih oštećenja. Ukoliko je paket oštećen, nemojte ga preuzimati niti potpisivati prijem pošiljke, te zamolite kurira da vam dozvoli da pogledate da li je roba unutra ostala neoštećena. Ukoliko je roba u dobrom stanju, preuzmite pošiljku.
Kupac je dužan da prijavi oštećenu robu u roku od 24h od prijema robe.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu robu
Ukoliko prilikom otvaranja paketa utvrdite određene nepravilnosti u smislu da vam je poslata pogrešna roba ili je na računu naznačen pogrešan artikal, molimo vas da nas u kratkom roku o tome i obavestite. Mi ćemo preduzeti sve neophodne korake kako bi se na najbrži mogući način greška ispravila. Rok u okviru kog vam moramo odgovoriti na reklamaciju je 8 dana, a rešavanje problema se mora desiti u roku od 15 dana od momenta prijave reklamacije.
Povrat novca
Prilikom povrata novca, podaci koji su nam potrebni su vaš broj računa/otpremnice, vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun. Kada dobijemo sve podatke koje nam možete poslati mailom ili nas kontaktirati putem broja telefona, pristupamo kreiranju dokumentacije za povrat novca. Povrat sredstava nije moguće izvrštiti preko kurirske službe nego samo na gore navedeni način. Ukoliko imate poseban zahtev da se sredstva vrate na račun korisnika kartice, to možemo realizovati.
Način plaćanja
Artikle koje želite kupiti u našoj online prodavnici možete platiti pouzećem, gotovinski u trenutku kada kurir dođe na vašu adresu i preda vam željeni paket.
Plaćanje pouzećem se vrši isključivo kuriru, gotovinskim novcem u dinarskoj protivvrednosti.
Ukoliko plaćanje vršite uplatom u pošti ili banci, željene artikle vam šaljemo nakon što je uplata evidentirana.
Zaštita podataka o transakciji
Sve informacije o vašoj platnoj kartici koje unesete prilikom plaćanja, ostaju apsolutno zaštićene. Garantujemo vam sigurnost podataka prilikom kupovine, a sam proces plaćanja se obavlja na stranicama nadležne banke.
Zamena neodgovarajućih artikala
Ukoliko vam je dostavljen pogrešan artikal koji po nekom osnovu odstupa od specifikacije, naša dužnost je da vam pošaljemo upravo onaj koji ste naručili. Sve troškove zamene snosimo mi.
Takođe, u okviru zakonskog roka koji iznosi 14 dana od dana prijema paketa, možete zameniti artikal, ali ovoga puta troškove zamene snosi kupac.
Ako vam ipak, ne odgovara veličina artikla, zamenu ćemo izvršiti ukoliko je vaša veličina dostupna. Ukoliko nije, možete naručiti drugi proizvod, i eventualno doplatiti razliku u ceni.
Za sve reklamacije koje budu uvažene, troškove zamene snosi isključivo prodavac.